مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 12:282019-09-11بين الملل

الرای مدعی شد: اروپا به دنبال برگزاری مذاکراتی میان ایران و آمریکا در کویت است


روزنامه الرای کویت مدعی شد که کشورهای اروپایی طرف برجام برای برگزاری مذاکراتی میان ایران و آمریکا در کویت تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الرای کویت به نقل از منابع آگاه در این باره می نویسد: کشورهای اروپایی طرف برجام در تلاش اند مذاکراتی را میان تهران و واشنگتن در کویت برگزار کنند تا دو طرف بتوانند درباره اختلافاتشان بر سر توافق هسته ای و سایر موضوعات با یکدیگر به گفت وگو بپردازند.

بنابر ادعای این روزنامه، قدرت های اروپایی به طور جدی برای انجام چنین مذاکراتی میان ایران و آمریکا با هدف کاهش تنش ها بین دو کشور و برقراری کانال گفت وگو میان تهران و واشنگتن تلاش می کنند.

الرای مدعی است که این کشورها باتوجه به رایزنی های جداگانه ای که اخیرا با تهران و واشنگتن داشته اند، معتقدند که شانس برگزاری چنین مذاکراتی وجود دارد.

این منابع آگاه همچنین گفته اند که با این حال، پیشنهاد انجام مذاکره میان ایران و آمریکا کماکان با مخالفت هایی از سوی کشورهای منطقه روبرو است اما آنها نامی از این کشورها نبرده اند.

الرای در ادامه گزارش خود به نقل از این منابع اطلاعاتی از آنها فاش نکرده، می نویسد: قدرت های اروپایی به سختی تلاش می کنند تا بر این مخالفت ها غلبه کنند و بر اهمیت انجام چنین رایزنی هایی در کویت تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الرای مدعی شد: اروپا به دنبال برگزاری مذاکراتی میان ایران و آمریکا در کویت است

الرای مدعی شد: اروپا به دنبال برگزاری مذاکراتی میان ایران و آمریکا در کویت است