مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 12:032019-09-11فرهنگي

انتظامی: داشته های سینما را تخریب نکردیم


رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه نتیجه شفاف سازی ها را در سینما تا پایان همین امسال می توان دید، از تغییر در ساختار سازمان و صدور احکامی جدید در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: - یک مدیر عاقل هیچ گاه به حذف غیرمنطقی برنامه ها در یک مجموعه دست نمی زند.

حسین انتظامی وقتی حدود 10 ماه قبل به سازمان سینمایی آمد، خیلی ها با توجه به سابقه کاری او و دستیاری وزیر فرهنگ و ارشاد بودنش، انتخاب او را متفاوت از این جهت که هم ممکن است خوب باشد و هم چالش برانگیز قلمداد می کردند و حالا که کمتر از یک سال از حضور او در این سازمان می گذرد دو وجه از کار و عملکرد او پررنگ تر از هر چیز دیگری است؛ یکی انتشار گزارش های متعدد شفاف سازی و دیگری هم پرهیز از هر حرف و پاسخی جزیی در رسانه ها که بیشتر همان تعبیر کلی گویی از آن را می توان داشت.

ریاست سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی که به مناسبت روز ملی سینما با خبرنگاران ایسنا در این خبرگزاری داشت، سعی کرد راحت تر و جزیی تر پاسخگو باشد تا درباره برخی موارد مثل تعیین شورای رده بندی سنی که به ممیزی دوم تعبیر شده، که دغدغه این روزهای برخی سینماگران شده رفع نگرانی کند.

انتظامی در این گفت وگو همچنین اعلام کرد که برای انتخاب دبیر جشنواره جهانی فجر، اعلام سیاست های جدید گروه هنر و تجربه و انتشار نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظامی: داشته های سینما را تخریب نکردیم

انتظامی: داشته های سینما را تخریب نکردیم