مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 10:182019-09-11بين الملل

زندان مخوف 10 طبقه، زیر پای بن سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حساب توییتری العهد الجدید که هر از گاهی دست به افشاگری درباره خاندان سعودی می زند، اعلام کرد، محمد بن سلمان ، - یک حساب توییتری که به افشای اخبار خاندان سعودی مشهور است نوشت، ولی عهد این کشور در حال ساختن زندانی در زیر قصر خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حساب توییتری العهد الجدید که هر از گاهی دست به افشاگری درباره خاندان سعودی می زند، اعلام کرد، محمد بن سلمان ، ولی عهد عربستان سعودی زندانی در زیر قصر السلام می سازد.

در این توییت آمده است: در کاخ السلام زندانی سری (بنا) خواهد شد؛ در حال حاضر 10 طبقه زیر کاخ ساخته شده که برخی از آن ها سلول انفرادی و برخی زندان های مخفی تاریک خواهند بود؛ برای اینکه این زندان نیز شاهد حوادثی شبیه به حوادث ریتز باشد؛ بن سلمان می خواهد خودش بر عملیات بازجویی و شکنجه نظارت کند (و لذت ببرد).

در سال 2017 هتل ریتز کارلتون عربستان به دلیل تبدیل آن به مکانی برای بازداشت و شکنجه شاهزاده هایی از قبیل: فرزندان ملک عبدالله شاه سابق سعودی و تاجران سرشناسی از قبیل: ولید بن طلال در رسانه های بین المللی خبرساز شده بوداین در حالی است که در پرونده قتل روزنامه نگار منتقد سعودی جمال خاشقچی در کنسولگری .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان مخوف 10 طبقه، زیر پای بن سلمان

زندان مخوف 10 طبقه، زیر پای بن سلمان