مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 شهریور 1398 ساعت 18:382019-09-10بين الملل

پمپئو ایران را به فعالیت های هسته ای اعلام نشده متهم کرد


وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که «عدم همکاری» ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی «احتمال وجود مواد یا فعالیت های هسته ای اعلام نشده» در این کشور را قوت می بخشد.

- وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که عدم همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی احتمال وجود مواد یا فعالیت های هسته ای اعلام نشده در این کشور را قوت می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی نوشت: عدم همکاری کامل نظام ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی سوالاتی را در خصوص احتمال وجود مواد یا فعالیت های هسته ای ایران ایجاد می کند.

رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا در اظهارات بی اساس خود ایران را به دروغ گویی متهم کرد و ادامه داد: دنیا فریب این دروغ ها را نخواهد خورد.

ما نمی گذاریم که این نظام به سلاح هسته ای دست یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در کنفرانسی خبری مدعی شد که یک سایت تسلیحات هسته ای اعلام نشده ایران را در آباده یافته است.

نتانیاهو با انتشار برخی عکس های ماهواره ای که طبق ادعای او در ماه ژوئن گرفته شده اند، مدعی شد که ایران پس از آگاهی یافتن از این که این سایت هسته ای لو رفته است، اقدام به نابودی این سایت و سرپوش گذاری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو ایران را به فعالیت های هسته ای اعلام نشده متهم کرد

پمپئو ایران را به فعالیت های هسته ای اعلام نشده متهم کرد