مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 شهریور 1398 ساعت 15:332019-09-10سياسي

پیکر خانمی که مقابل واحد قضایی خودسوزی کرد روز گذشته به خانواده تحویل داده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مسجدی با تکذیب خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم تحویل پیکر خانم سحر _خ گفت: با توجه به سکونت خانواده ایشان در شهر قم، - در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه جنازه خانم سحر _خ که هفته گذشته مقابل یکی از واحد های قضایی تهران خودسوزی کرد، به خانواده اش از سوی پزشکی قانونی تحویل نشده است، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مسجدی با تکذیب خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم تحویل پیکر خانم سحر _خ گفت: با توجه به سکونت خانواده ایشان در شهر قم، جسد ایشان جهت طی مراحل قانونی به پزشکی قانونی این استان منتقل شده است.

وی افزود: اقدامات تحویل جسد پس از بررسی های لازم و طی مراحل قانونای توسط همکاران پزشکی قانونی قم انجام و جسد دیروز به خانواده ایشان تحویل شده است.

، هفته گذشته یک مقام آگاه در دادگستری تهران با اشاره به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده مقابل یکی از واحد های قضایی تهران در مورد سابقه پرونده فرد مذکور گفت: این فرد در اسفندماه سال 97 و در حالیکه پوشش نامناسب داشته است، با مامورین نیروی انتظامی درگیر می شود و به آن ها توهین می کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه مامورین تهیه و به دادسرای تهران تحویل می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر خانمی که مقابل واحد قضایی خودسوزی کرد روز گذشته به خانواده تحویل داده شد

پیکر خانمی که مقابل واحد قضایی خودسوزی کرد روز گذشته به خانواده تحویل داده شد