مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 شهریور 1398 ساعت 14:332019-09-10اقتصادي

استمرار نوسان قیمت مرغ تا پایان هفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برومند چهارآیین، عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: - چهارآیین گفت: با توجه به ازدیاد تقاضا و تعطیلی نسبی کشتارگاه ها پیش بینی می شود نوسان قیمت مرغ تا پایان هفته ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برومند چهارآیین، عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده 9 هزار و 700 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 13 هزار و 500 تا 14 هزار تومان است.

او با اشاره به اینکه تقاضا در استان های مختلف رو به فزونی است، افزود: با توجه به شرایط کنونی بازار تصور ما این است که تا پایان هفته نوسان 250 تا 300 تومانی قیمت مرغ ادامه یابد.

به گفته چهارآیین امروز نرخ هر کیلو مرغ گرم نسبت به روز های اخیر 100 تومان به سبب ازدیاد تقاضا افزایش یافته است، اما پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا پایان هفته از 14 هزار و 500 تومان بالاتر نرود.

عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی ادامه داد: با توجه به افزایش نامتعارف گوشت قرمز در ماه های اخیر و کاهش قدرت خرید خانوار ها تقاضا برای خرید مرغ در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار نوسان قیمت مرغ تا پایان هفته

استمرار نوسان قیمت مرغ تا پایان هفته