مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 شهریور 1398 ساعت 09:282019-09-10اقتصادي

رشد 70 درصدی اهدای عضو در اردبیل/صدور آنلاین کارت اهدای عضو


مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان اردبیل گفت: 70 درصد میزان اهدای عضو در استان اردبیل افزایش یافته و این در سایه تلاش سفیران اهدای عضو و رسانه ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید محمدغریبانی در جریان فعالیت غرفه مشاوره و صدور آنلاین کارت اهدای عضو در بین عزاداران اردبیلی اظهار کرد: ما با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و انجمن اهدای عضو ایرانیان تلاش کردیم تا هر سال با برپایی این غرفه ها در ایام سوگواری امام حسین(ع) در کنار ارائه مشاوره فرهنگ ایثارگرانه اهدای عضو را توسعه داده و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه مردم اردبیل در سطح کشور در حوزه شناسایی بیماران مرگ مغزی رتبه اول را به دست آورده و نسبت به سال گذشته در اهدای عضو 70 درصد مشارکت بیشتری داشته اند، خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا به صورت آنلاین کارت اهدای عضو را برای متقاضیان صادر کنیم.

مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان اردبیل ادامه داد: سفیران اهدای عضو با علاقه و عاشقانه در تبلیغ و ترویج این امر خداپسندانه و ایثارگرانه ورود پیدا کردند و همشهریان تنها با ارائه کارت ملی می توانند رضایت خود را در صورت مبتلا به مرگ مغزی به اهدای عضو اعلام کنند تا از قبل این اهدا جان تعدادی از هموطنان احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 70 درصدی اهدای عضو در اردبیل/صدور آنلاین کارت اهدای عضو

رشد 70 درصدی اهدای عضو در اردبیل/صدور آنلاین کارت اهدای عضو