مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 شهریور 1398 ساعت 10:332019-09-09بين الملل

ادعای پمپئو درباره احتمال دیدار ترامپ با روحانی در نیویورک


وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار این ادعا که دونالد ترامپ آماده مذاکره بدون پیش شرط با تهران است، احتمال دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل را رد نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه فاکس در پاسخ به سوالی درباره اقدام ایران برای استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته که فراتر از محدوده مورد توافق در برجام به شمار می آید، با تکیه بر ادعاهای بی اساس واشنگتن درباره برنامه هسته ای کشورمان گفت: همان طور که رییس جمهور ترامپ به وضوح گفته است، ایران هرگز به سلاح هسته ای دست نخواهد یافت.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما خواهان یک ایران موفق هستیم.

ما می خواهیم که آنها بخشی از جامعه بین الملل باشند اما شما نمی توانید این کار را با ساخت موشک هایی که اروپا و اسراییل را تهدید می کند و همچنین ساخت سامانه هایی که در نهایت به سلاح هسته ای می رسد، انجام دهید.

مقامات آمریکا در حالی همچنان ادعاهای خود درباره برنامه هسته ای کشورمان و ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای را تکرار می کنند که آژانس بین المللی انرژی اتمی در تمامی گزارشات خود از روند اجرای برجام تایید کرده است که ایران به تعهداتش عمل می کند اما واشنگتن با دستاویز قرار دادن این ادعای واهی و تکراری خود تلاش می کند تا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پمپئو درباره احتمال دیدار ترامپ با روحانی در نیویورک

ادعای پمپئو درباره احتمال دیدار ترامپ با روحانی در نیویورک