مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 شهریور 1398 ساعت 14:582019-09-08سياسي

قسمت آخر «مصیر» با موضوع جهاد در اندیشه امام موسی صدر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، امشب در آخرین قسمت از ویژه برنامه مصیر عطاالله بیگدلی مجری برنامه میزبان حسین شیخ الاسلام عضو سابق مجلس شورای اسلامی، - آخرین قسمت از ویژه برنامه هفت قسمتی مصیر امشب (17 شهریور) ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، امشب در آخرین قسمت از ویژه برنامه مصیر عطاالله بیگدلی مجری برنامه میزبان حسین شیخ الاسلام عضو سابق مجلس شورای اسلامی، سفیر سابق سوریه و معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی می شود.

ویژه برنامه ی مصیر که به مناسبت سالروز ربوده شدن امام موسی صدر، به بررسی ابعاد فکری و عملی این متفکر مسلمان پرداخته است در آخرین قسمت به موضوع جهاد و نقش امام موسی صدر در جغرافیای سیاسی منطقه می پردازد.

جهاد در اندیشه امام موسی صدر ، نقش ایشان در جغرافیای سیاسی منطقه ، شخصیت مبارز امام موسی صدر از جمله محور های این گفتگوی تلویزیونی است.

در قسمت اول این ویژه برنامه، در سال روز ربوده شدن امام موسی صدر، با حضور حورا صدر (فرزند امام موسی صدر) به پرونده ی ربودن ایشان و در قسمت دوم با حضور دکتر مهتدی به موضوع صهیونیسم و مقاومت پرداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت آخر «مصیر» با موضوع جهاد در اندیشه امام موسی صدر

قسمت آخر «مصیر» با موضوع جهاد در اندیشه امام موسی صدر