مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 شهریور 1398 ساعت 11:032019-09-08سياسي

دیدار مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی با صالحی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، کورنل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایرانی بامداد امروز (یکشنبه) وارد تهران شد، - کورنل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی با حضور در محل سازمان انرژی اتمی با علی اکبر صالحی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، کورنل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایرانی بامداد امروز (یکشنبه) وارد تهران شد، با حضور در سازمان بین المللی انرژی اتمی با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

او قرار است ظهر امروز نیز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کند.

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد آژانس بین المللی انرژی اتمی در این باره گفته بود که این دیدار، جزیی از تعاملات و همکاری های جاری ایران و آژانس و در چارچوب رایزنی های سطح بالا بین طرفین است.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز دیروز (شنبه) در نشست خبری برای اعلام جزییات گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران درباره دعوت از کورنل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که این سفر براساس برنامه گذشته بود و اگر آمانو زنده بود این سفر باید در همین زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی با صالحی

دیدار مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی با صالحی