مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-08بين الملل

سانکی شینبون: وزیر خارجه ژاپن، وزیر دفاع می شود


روزنامه سانکی شینبون امروز (یکشنبه) گزارش داد: در جریان ترمیم کابینه قریب الوقوع نخست وزیر ژاپن، وزیر امور خارجه این کشور برای سمت وزیر دفاع در نظر گرفته شده است.

- روزنامه سانکی شینبون امروز (یکشنبه) گزارش داد: در جریان ترمیم کابینه قریب الوقوع نخست وزیر ژاپن، وزیر امور خارجه این کشور برای سمت وزیر دفاع در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه سانکی شینبون به نقل از منابع ناشناس گزارش داد: تارو کونو، وزیر امور خارجه ژاپن به دنبال اتخاذ موضعی جدی در برابر کره جنوبی در خصوص مسائل دوران جنگ که روابط تجاری و سیاسی میان این دو کشور را خدشه دار کرده ، احتمالا جانشین تاکشی ایوانا وزیر دفاع کنونی ژاپن خواهد شد.

این روزنامه در ادامه آورده است: شینزو آبه نخست وزیر ژاپن امیدوار است تارو کونو 56 ساله که به خاطر روابط نزدیک اش با آمریکا و روابط مثبت اش با مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا معروف است، نقش ژاپن در همکاری های امنیتی سه جانبه میان توکیو، واشنگتن و سئول را در بحبوحه اختلافات کنونی تقویت بخشد.

وزارت دفاع ژاپن هنوز در این رابطه هیچ اظهارنظری نکرده است.

روزنامه یومییوری روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده بود که در جریان این ترمیم کابینه که قرار است 11 سپتامبر (20 شهریورماه) انجام شود، توشیمیتسو موتگی ، وزیر اقتصاد ژاپن جایگزین تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانکی شینبون: وزیر خارجه ژاپن، وزیر دفاع می شود

سانکی شینبون: وزیر خارجه ژاپن، وزیر دفاع می شود