مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-07اقتصادي

کاربرد دوربین مداربسته در پتروشیمی ها


امروزه در جهانی زندگی می کنیم که اهمیت گاز و نفت برای هر کشوری حکم مرگ و زندگی را دارد به طوری که نفت را طلای سیاه می نامند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فروشگاه الکامپ، نفت و گاز که در بازار بورس هر کشور نقش عمده ای دارد و همین امر باعث می شود که برای پیشی گرفتن در بازار دست به هر کار ناشایستی بزنند اما با روی کار آمدن دوربین مداربسته برای شرکت های پتروشیمی امنیتی فراهم شده تا هم کار استخراج به درستی و به دور از هر گونه اختلالی انجام شود و هم اینکه امنیت برای وسایل و افرادی که در این سکوها زندگی می کنند، فراهم شود.

نقش برای شرکت نفت و گاز را با هم بررسی می کنیم.

مزایای نصب دوربین مداربسته در صنعت پتروشیمی: کاهش خطرات یکی از مشکلاتی که شرکت های پتروشیمی با آن مواجه هستند حملات دزدان به سکوهای نفت و گاز می باشد که باعث ضربه زدن به منابع نفت و گاز می شود.

در این سکوها تعداد ماموران و نگهبان به وفور مشاهده می شود اما تنها وسیله ای که به خوبی می تواند کمک حال شرکت پتروشیمی باشد دوربین مداربسته است زیرا با تنظیم کردن این دستگاه، دوربین مداربسته می تواند با مشاهده کردن هرگونه فعالیت مشکوکی چون مشاهده هر نوع ورود غیرقابل قبولی سریعاً به ماموران امنیتی اطلاع دهد تا خود را آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد دوربین مداربسته در پتروشیمی ها

کاربرد دوربین مداربسته در پتروشیمی ها