مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 12:282019-09-07بين الملل

اولین کاروان کمک های بشردوستانه به اردگاه الرکبان از فوریه


سازمان ملل از ارسال کمک های انسانی به اردوگاه آوارگان الرکبان در سوریه در نزدیکی مرزهای اردن برای نخستین بار از ماه فوریه گذشته خبر داد.

- سازمان ملل از ارسال کمک های انسانی به اردوگاه آوارگان "الرکبان" در سوریه در نزدیکی مرزهای اردن برای نخستین بار از ماه فوریه گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، حدود 40 هزار تن در اردوگاه الرکبان در فقر شدید زندگی می کنند اما طبق اعلام سازمان ملل، پس از آنکه مقامات سوریه و هم پیمانش روسیه گذرگاه هایی را برای ترغیب آوارگان به بازگشت به مناطق تحت کنترل دمشق باز کردند، بیش از نیمی از ساکنان آن طی ماه های اخیر این اردوگاه را ترک کردند.

سازمان ملل اعلام کرد: حدود 15 هزار تن همچنان در این اردوگاه حضور دارند که در نزدیکی پایگاه التنف وابسته به ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری واشنگتن واقع شده است.

در همین راستا، هدین هالدرسون،، سخنگوی سازمان ملل خاطرنشان کرد: سازمان ملل با هماهنگی سازمان هلال احمر سوریه کمک های غذایی را طی پنج روز میان 15 هزار آواره سوری در اردوگاه الرکبان توزیع خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: اوضاع در اردوگاه الرکبان بحرانی است و تامین مواد غذایی برای ساکنان این اردوگاه همچنان در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کاروان کمک های بشردوستانه به اردگاه الرکبان از فوریه

اولین کاروان کمک های بشردوستانه به اردگاه الرکبان از فوریه