مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 11:432019-09-07سياسي

حفاظ گذاری مدرسه چهار باغ، بدون مجوز میراث


طی هفته گذشته، دهانه عمده رواق های بیرونی مدرسه علمیه امام صادق (ع) یا همان مدرسه ثبت ملی شده ی چهارباغ،حفاظ گذاری شده و حالا معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان می گوید این اداره کل، - طی هفته گذشته، دهانه عمده رواق های بیرونی مدرسه علمیه امام صادق (ع) یا همان مدرسه ثبت ملی شده ی چهارباغ،حفاظ گذاری شده و حالا معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان می گوید این اداره کل، هیچ مجوزی برای این اقدام صادر نکرده است.

ناصر طاهری معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: چندی پیش نامه ای از سوی مدیریت مدرسه چهارباغ برای ما ارسال شد که در آن اعلام شده بود این مدرسه می خواهد برای پوشاندن رواق های بیرونی خود از حفاظ شیشه ای استفاده کند.

دلیلشان هم این بود که اینجا مدرسه علمیه است و حریم و شأنی دارد، اما غروب ها، دخترها و پسرها روی لبه این رواق ها می نشینند و شأن مکان به درستی رعایت نمی شود.

وی ادامه داد: ما با این درخواست موافقت نکردیم و به آن ها گفتیم اجازه بدهند که نتیجه مکاتبه با تهران در این خصوص مشخص شود، بعد اگر اقدامی لازم بود انجام بدهید، اما گویا آن ها منتظر نتیجه نمانده اند و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظ گذاری مدرسه چهار باغ، بدون مجوز میراث

حفاظ گذاری مدرسه چهار باغ، بدون مجوز میراث