مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 10:132019-09-07اقتصادي

تعطیلی خودروسازی بخش خصوصی در دولت روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو در شرایطی که خطوط تولید خودروسازان خصوصی کشور این روز ها به حالت نیمه تعطیل درآمده، مدیرعامل یکی از شرکت های بخش خصوصی ضمن هشدار بابت تعطیلی تا کمتر از دو ماه دیگر، - افت تولید بیش از 81 درصدی در خودروسازی خصوصی، این بخش از صنعت خودرو کشور را به حالت نیمه تعطیل درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو در شرایطی که خطوط تولید خودروسازان خصوصی کشور این روز ها به حالت نیمه تعطیل درآمده، مدیرعامل یکی از شرکت های بخش خصوصی ضمن هشدار بابت تعطیلی تا کمتر از دو ماه دیگر، خواستار کمک های مادی و معنوی دولت شده است.

در این شرایط، چند پرسش مهم پیش می آید، نخست آنکه آیا اصلا دولت وظیفه ای برای کمک به خودروسازان بخش خصوصی دارد؟ اگر ندارد، تکلیف خصوصی ها چه می شود؟ اگر هم دارد، کمک ها باید در چه قالبی و با چه شرایطی انجام شود؟ پیش از آنکه به این پرسش ها پاسخ دهیم، ابتدا نگاهی بیندازیم به شرایط کلی بخش خصوصی صنعت خودرو، تا مشخص شود خصوصی ها چه حال و روزی دارند.

آن طور که مدیرعامل کرمان موتور در جلسه هفته گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان عنوان کرده، اگر از کرمان خودرو حمایت های لازم صورت نگیرد و نقدینگی به این شرکت تزریق نشود، این خودروساز بخش خصوصی تا آبان امسال تعطیل خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی خودروسازی بخش خصوصی در دولت روحانی

تعطیلی خودروسازی بخش خصوصی در دولت روحانی