مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 09:332019-09-07اقتصادي

برگزاری نمایشگاه پاییزه در 3 نقطه از شهر تهران


رییس اتاق اصناف تهران با بیان برگزاری نمایشگاه پاییزه در سه نقطه از شهر تهران گفت: برای هیات ها گوشت قرمز و مرغ، برنج، شکر و روغن در حال توزیع است.

- قاسم نوده فراهانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با عرضه اقلام مصرفی هیات ها و برگزاری نمایشگاه پاییزه اظهار کرد: بنابر رایزنی ها و تصمیمات صورت گرفته عرضه گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن و شکر برای هیات ها در دستور کار قرار گرفته که تمام اقلام دارای نرخ مصوب بوده و تنها روغن 15 درصد ارزان تر از قیمت مصرف کننده، عرضه می شود.

رییس اتاق اصناف تهران ادامه داد: هر کیلو گوشت مرغ 12 هزار و 500، گوشت قرمز به صورت مخلوط ران، قلوه گاه و سینه 47 هزار و 700، گوشت قرمز به صورت جداگانه 55 هزار، برنج هندی 6 هزار و 500 و شکر 3250 تومان عرضه می شود.

وی بیان کرد: گوشت قرمز عرضه شده گوشت وارداتی است و افراد می توانند با توجه به نیاز خود به صورت مخلوط و جداگانه گوشت قرمز را تهیه کنند.

نوده فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل پاییز نمایشگاهی از سوی اصناف برگزار می شود، گفت: برای مهرماه نمایشگاه پاییزه در دستور کار قرار گرفته و قرار بر آن است تا این نمایشگاه ها در سه نقطه شهر تهران برگزار شود.

وی تاکید کرد: پیشنهادات مرتبط با برگزاری نمایشگاه پاییزه ارائه شده و ثبت نام ها در حال انجام است اما میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه پاییزه در 3 نقطه از شهر تهران

برگزاری نمایشگاه پاییزه در 3 نقطه از شهر تهران