مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 09:232019-09-07بين الملل

آمریکا انتشار نامی را که شاکیان حملات 11 سپتامبر به دنبال آن هستند، بررسی می کند


وزارت دادگستری آمریکا در حال بررسی این موضوع است که آیا نامی را که شاکیان پرونده حملات 11 سپتامبر سال 2001 میلادی به دنبال آن هستند، افشا کند یا خیر؛ - شاکیانی که به دنبال مرتبط کردن دولت ریاض با این حملات تروریستی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ویلیام بار، دادستان کل آمریکا با ضرب الاجل روز جمعه برای تصمیم گیری درباره این که آیا این نام را منتشر کند یا به مشخصه اسرار محرمانه دولتی استناد کرده و از افشای این اطلاعات امتناع کند، مواجه شد.

اما مقامات وزارت دادگستری تصمیم گرفتند که آنها به زمان بیشتری نیاز دارند و به همین خاطر درخواستی را به یکی از دادگاه های فدرال در نیویورک برای تمدید این مهلت تا 12 سپتامبر (21 شهریورماه) ارائه دادند؛ درخواستی که توسط قاضی دادگاه مذکور تایید شد.

جفری برمن، دادستان فدرال ارشد در منهتن در نامه ای گفت: ما این درخواست را مطرح کردیم چرا که پاسخ اف بی آی به این دادخواست باید با عالی رتبه ترین مقامات وزارت دادگستری هماهنگ شود و زمان بیشتر برای نهایی کردن تاییدیه اف بی آی و میزان امتیازات لازم است.

وکلای شاکیان در پرونده حملات تروریستی 11 سپتامبر می خواهند دولت این نام را افشا کند؛ نامی که از یکی از اسناد اف بی آی مربوط به سال 2012 حذف شده که در رابطه با کمک های ارائه شده توسط چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا انتشار نامی را که شاکیان حملات 11 سپتامبر به دنبال آن هستند، بررسی می کند

آمریکا انتشار نامی را که شاکیان حملات 11 سپتامبر به دنبال آن هستند، بررسی می کند