مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 شهریور 1398 ساعت 23:432019-09-06دانش

توضیحات رییس سازمان سنجش درباره نحوه پذیرش داوطلبان دکتری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه گفت: براساس قانون، سنجش داوطلبان آزمون دکتری به این صورت است که 50 درصد مربوط به رتبه داوطلب در آزمون و 50 درصد مربوط به مصاحبه دانشگاه با داوطلبان( سوابق .

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سنجش داوطلبان دکتری براساس 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد مصاحبه صورت می گیرد که این یک قانون است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور در این زمینه گفت: براساس قانون، سنجش داوطلبان آزمون دکتری به این صورت است که 50 درصد مربوط به رتبه داوطلب در آزمون و 50 درصد مربوط به مصاحبه دانشگاه با داوطلبان( سوابق پژوهشی و علمی) است که این قانون را هم سازمان سنجش تصویب نکرده بلکه قانون شورای سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که اسفند 94 تصویب شد.

وی افزود: این یک قانون است و سازمان سنجش به عنوان مجری قانون باید آن را اجرا کند.

خدایی درباره اینکه داوطلبان به سلیقه ای بودن مصاحبه های دانشگاه ها اعتراض داشته اند، گفت: دانشگاه ها برای مصاحبه یک شیوه نامه دارند و براساس شیوه نامه طبق سوابق آموزشی و پژوهشی به داوطلبان نمره می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس سازمان سنجش درباره نحوه پذیرش داوطلبان دکتری

توضیحات رییس سازمان سنجش درباره نحوه پذیرش داوطلبان دکتری