مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 23:282019-09-05فرهنگي

چه کسی پاسخگوی «رستاخیز» است؟


بیش از 5 سال از توقیف فیلم «رستاخیز» می گذرد، 3 وزیر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده اند، کار به دادگاه و صدور حکم هم کشیده، اما هیچ اتفاقی نیفتاده و سرنوشت اکران این فیلم همچنان مبهم است.

- بیش از 5 سال از توقیف فیلم رستاخیز می گذرد، 3 وزیر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده اند، کار به دادگاه و صدور حکم هم کشیده، اما هیچ اتفاقی نیفتاده و سرنوشت اکران این فیلم همچنان مبهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه سال پیش بود که احمدرضا درویش، کارگردان فیلم سینمایی رستاخیز این سوال را پرسید که چطور شده از توقف نمایش رستاخیز 18 ماه می گذرد اما با دو وزیر فرهنگ مشکل فیلم حل نشده است؟ و حالا به آن 18 ماه و آن دو وزیر، باید 20 ماه و یک وزیر دیگر اضافه کرد و این سوال را دوباره پرسید، چون شرایط برای نمایش عمومی این فیلم که می توانست در این روزهای محرم اتفاقی خوب در سینما باشد، تغییری نکرده است.

رستاخیز با سرمایه بخش خصوصی و مشارکت شرکتی از کویت و شرکتی فرهنگی وابسته به یکی از مراجع عظام، پس از 10 سال پشت سر گذاشتن پروسه تولید در سال 91 تمام شد و در جشنواره دوره سی ودوم فیلم فجر به نمایش درآمد، آن هم وقتی که قبل از جشنواره برای گروهی از اعضای هیات دولت و نهادهای لشگری و کشوری رونمایی شد تا آن ها فیلم را پیش از مردم ببینند که بازتاب های مثبتی را در آن مقطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی پاسخگوی «رستاخیز» است؟

چه کسی پاسخگوی «رستاخیز» است؟