مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 15:032019-09-05اقتصادي

یک سم کشاورزی سرطان زا در تولیدات مونستانتو / آلمان استفاده این سم را کنار گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروهاقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسوشیتدپرس، آلمان اعلام کرد که استفاده از علف کش جنجالی گلیفوسات را به دلیل اینکه جمعیت حشرات مفید را کاهش می دهد، - مصرف علف کش گلیفوسات مشکوک به سرطان زایی که توسط شرکت جنجالی مونستانتو تولید می شود از فهرست کشاورزی آلمان و اتحادیه اروپا کنار گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروهاقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسوشیتدپرس، آلمان اعلام کرد که استفاده از علف کش جنجالی گلیفوسات را به دلیل اینکه جمعیت حشرات مفید را کاهش می دهد، کنار خواهد گذاشت.

حشرات مفید در طبیعت به عنوان مبارز طبیعی بیماری ها و علف های هرز به حساب می آید و کاهش جمعیت آن ها خسارات جبران ناپذیری بر اکوسیستم طبیعت وارد می کند.

علف کش گلیفوسات که از سوی بسیاری از کارشناسان مشکوک به عامل ایجاد سرطان در انسان نیز است، قرار است تا پایان سال 2023 از چرخه مصرف حذف شود.

این در حالی است که به اعتقاد بسیاری از وزرای کشاورزی کشور های عضو اتحادیه اروپا زمان مصرف آن اکنون به پایان رسیده و باید کنار گذاشته شود.

بر اساس این گزارش زیست شناسان بار ها در باره کاهش جمعیت حشرات در جهان هشدار داده اند که می تواند روی تنوع گونه ها تاثیر خسارت زایی داشته باشد و به اکوسیستم طبیعت آسیب وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سم کشاورزی سرطان زا در تولیدات مونستانتو / آلمان استفاده این سم را کنار گذاشت

یک سم کشاورزی سرطان زا در تولیدات مونستانتو / آلمان استفاده این سم را کنار گذاشت