مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 10:232019-09-05سياسي

برگزاری جلسه هم اندیشی هرزه نگاری و فراواقعیت در کاربران ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاولین جلسه هم اندیشی هرزه نگاری و فراواقعیت در کاربران ایرانی از سلسله نشست های زن، خانواده و فضای مجازی با ارائه بحث خانم دکتر حکیمه ملک احمدی؛ - جلسه هم اندیشی هرزه نگاری و فراواقعیت در کاربران ایرانی در روز سه شنبه 12 شهریور ماه ساعت 10:30، در این مرکز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاولین جلسه هم اندیشی هرزه نگاری و فراواقعیت در کاربران ایرانی از سلسله نشست های زن، خانواده و فضای مجازی با ارائه بحث خانم دکتر حکیمه ملک احمدی؛ در روز سه شنبه 12 شهریور ماه ساعت 10:30، در این مرکز برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرهیختگان حوزه و دانشگاه برگزار شد، خانم دکتر ملک احمدی حاصل پژوهش و تحقیقاتِ پدیدارشناسانه خود را از منظر جامعه شناختی مطرح کرد.

وی در ابتدا به تفاوت های بسیار در روند و سرعت ابتلاء به انحرافات جنسی در دنیای امروزی با دنیای قبل از گسترش اینترنت اشاره کردند و سپس به تعریف دقیقی از پورنوگرافی پرداخت.

طبق تحقیقات ایشان پورنوگرافی یا همان هرزه نگاری به هر نوع ابزاری اعم از کتاب، فیلم، عکس و یا هر چیزی دیگری می گویند که افراد را در اعمال جنسی توصیف یا نشان می دهند و یا به عبارت دیگر توصیف فعالیت روسپی هاست.

از ویژگی های هرزه نگاری می توان به این موارد اشاره کرد: ایجاد علاقه شدید به روابط جنسی بی شرمانه و هولناک، توصیف روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هم اندیشی هرزه نگاری و فراواقعیت در کاربران ایرانی

برگزاری جلسه هم اندیشی هرزه نگاری و فراواقعیت در کاربران ایرانی