مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 09:182019-09-05دانش

اقدامات وزارت علوم در زمینه اخلاق در پژوهش/لزوم تدوین سند اخلاق حرفه ای دانشگاهی


اولین مدرسه تابستانی ملی «اخلاق در پژوهش» به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت، در فریدونکنار برگزار شد.

- در افتتاحیه اولین مدرسه تابستانی ملی "اخلاق در پژوهش" مطرح شد اقدامات وزارت علوم در زمینه اخلاق در پژوهش/لزوم تدوین سند اخلاق حرفه ای دانشگاهی اولین مدرسه تابستانی ملی اخلاق در پژوهش به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت، در فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن شریفی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین گشایش این مدرسه تابستانی که با حضور معاونان پژوهشی و مدیران امور پژوهشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار شد، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در پنج سال اخیر در زمینه اخلاق در پژوهش در وزارت علوم از جمله تدوین منشور اخلاق در پژوهش، تدوین دستورالعمل بررسی تخلفات پژوهشی، تدوین قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی و تدوین آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی انجام گرفته اند، ارائه کرد.

وی سپس به آیین نامه اجرایی قانون اخلاق در پژوهش مصوب هیأت دولت در تاریخ 30 مردادماه 1398 اشاره کرد و گفت: بر اساس این آیین نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات وزارت علوم در زمینه اخلاق در پژوهش/لزوم تدوین سند اخلاق حرفه ای دانشگاهی

اقدامات وزارت علوم در زمینه اخلاق در پژوهش/لزوم تدوین سند اخلاق حرفه ای دانشگاهی