مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 ساعت 14:432019-09-04سياسي

آذرابی ها چه می خواهند؟


جمعی از کارگران شرکت آذرآب اراک در اعتراض به وضعیت مالکیت و سهام این شرکت در مرکز شهر اراک تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این تجمع که از نیمروز 13 شهریور ماه از مقابل شرکت آغاز و به میدان اصلی شهر(میدان شهدا) ختم شد، کارگران در مسیر خود در مقابل بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده این شرکت و دفتر نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار شنیده شدن صدایشان شدند.

در جریان تجمع کارگران در مرکز شهر، نایب رییس شورای اسلامی کار شرکت آذرآب به خبرنگار ایسنا گفت: امروز معاون اقتصادی و معاون سیاسی استاندار مرکزی با حضور در شرکت اظهار کردند که هفته آینده وضعیت شرکت در خصوص سهام تعیین تکلیف می شود، اما خواسته کارگران آذرآب این است که این تعیین تکلیف زودتر انجام گیرد.

محمد جان ملکی با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی شرکت حاصل دو ماه فقدان مدیرعامل در این شرکت است، افزود: علیرغم این شرایط کارگران به کار ادامه داده و حسن نیت خود را نشان دادند، افزود: انتظار می رفت قبل از بروز چالش برای شرکت، مشکلات حل شود که کار به تجمع و اعتراض در خیابان کشیده نشود.

پس از حضور معاونین استاندار در محل شرکت که صبح امروز انجام شد، کارگران که از مباحث مطرح شده قانع نشده بودند تصمیم گرفتند مجددا در خیابان به دنبال حل مشکلات خود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرابی ها چه می خواهند؟

آذرابی ها چه می خواهند؟