مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 ساعت 01:332019-09-03اقتصادي

تخفیف برای راه اندازی ایرتاکسی ها +بسته های تشویقی


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد گرچه مشکل اصلی راه اندازی ایرتاکسی در کشور تنها ناظر بر هزینه ها و قیمت ها نیست، اما برای راه اندازی ایرتاکسی ها و کمک به رونق آن، - تخفیف ها و بسته های تشویقی در نظر گرفتیم که می توان به تخفیف 30 درصدی برای هواپیماهای زیر 2000 کیلوگرم اشاره کرد که توسط وزیر ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال هاست مساله ایرتاکسی در ایران مطرح بوده و پیگیری می شود اما به نظر می رسد که با توجه به هزینه ها و قیمت این گونه پروازها و دیگر موانع نمی توان آن را در کشور راه اندازی کرد و اگر این اتفاق هم بیافتد، تقریبا شاید عده ای خاص بتوانند از پس هزینه های آن برآیند.

سیاوش امیرمکری - رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران – در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه چه برنامه ای برای عملیاتی کردن اینگونه پروازها دارید و تخفیف هایی که برای ایرتاکسی ها عنوان می شود چگونه بوده و چقدر است؟ اظهار کرد: مشکل اصلی راه اندازی ایرتاکسی در کشور تنها هزینه ها و قیمت های آن نیست.

به نظر من مشکلات اصلی پیش روی هوانوردی عمومی کشور در حال حاضر چالش های حاکمیتی بودن، دولتی بودن و نگاه مدیریت دولتی به آن است و از سوی دیگر، قوانین و مقررات ناظر بر فعالیت های صنعت هوانوردی، ناوگان و شرایط خاص فعلی کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف برای راه اندازی ایرتاکسی ها +بسته های تشویقی

تخفیف برای راه اندازی ایرتاکسی ها +بسته های تشویقی