مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 12:182019-09-03بين الملل

رابرت فیسک: رییس دیوانه در واشنگتن است؛ آنکه در تهران نشسته عاقل است


رابرت فیسک، نویسنده و تحلیلگر سرشناس انگلیسی با اشاره به اینکه ترامپ به جای امیدواری برای دیدار با روحانی باید به برجام بازگردد و تحریم ها را بردارد نوشت: - رییس دیوانه در واشنگتن نشسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت فیسک در مقاله ای که روزنامه ایندیپندنت آن را منتشر کرد نوشت: این مساله را انکار نمی کنم که ما غربی ها آشنایی کامل به تاریخ خاورمیانه نداریم اما زمانی که گمان می کردیم ما اهل خیر هستیم و ایرانی ها اهل شر، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روی کار آمد تا به این مساله پی ببریم که رهبر دیوانه ترامپ است و رییس جمهور ایران آدم عاقلی است.

وی با اشاره به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه می نویسد: اسراییلی ها خواهان گفت و گوی ترامپ با ایران نیستند و ناگهان شروع به بمباران هم پیمانان ایران در خاورمیانه یعنی عراق، سوریه و لبنان کردند تا مانعی برای تعامل آمریکا و ایران باشند اما اسراییلی ها تنها ذخایر تسلیحاتی خود را هدر دادند زیرا روحانی، رییس جمهور ایران دیوانه نیست و توپ را به زمین آمریکا انداخت و اعلام کرد که اگر ترامپ به دنبال مذاکره است واشنگتن در ابتدا باید تمام تحریم ها ضدایرانی را بردارد.

این روزنامه نگار و تحلیلگر کهنه کار انگلیسی در بخش دیگری از مقاله خود آورده است: بعد از اینکه حسن روحانی اعلام کرد به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت فیسک: رییس دیوانه در واشنگتن است؛ آنکه در تهران نشسته عاقل است

رابرت فیسک: رییس دیوانه در واشنگتن است؛ آنکه در تهران نشسته عاقل است