مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 11:082019-09-03سياسي

سالک: برنامه های مونسان 56 درصد با اسناد بالادستی منطبق بوده است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از عملکرد دوساله مونسان در سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: برنامه های مونسان 56 درصد با بیانات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی تطبیق داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد سالک در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، اظهار کرد: باید توجه کنیم که فعالیت های مونسان از دو سال گذشته در این حوزه مطلوب بوده است.

در این خصوص در قانون پنج ساله ششم توسعه به کاربرد اقتصادی و کاربرد فرهنگی میراث فرهنگی اشاره شده است که این موضوع در تمامی برنامه های آقای مونسان مورد توجه بوده است.

وی ادامه داد: در کنار توجه به فعالیت های اقتصادی و فرهنگی در این حوزه باید به آموزش گردشگران در درون این دو محور توجه کرد، چرا که ذهنیت گردشگران خارجی قبل از سفر به کشور ما به دلیل شیطنت های استکبار جهانی و فضاسازی ها ذهنیت خوبی نیست ولی هنگامی که از ایران دیدن می کنند خود سفیران جمهوری اسلامی و انقلاب در جهان می شوند و اینگونه می توانیم برنامه های انقلاب را در جهان گسترش دهیم.

سالک با بیان این که وزارتخانه میراث فرهنگی حافظ میراث کهن کشور و حافظ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید در بخش اقتصادی بگوییم که درآمد گردشگری در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک: برنامه های مونسان 56 درصد با اسناد بالادستی منطبق بوده است

سالک: برنامه های مونسان 56 درصد با اسناد بالادستی منطبق بوده است