مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 09:132019-09-03بين الملل

تعلیق کار رییس سازمان امنیت خارجی و 30 افسر و نظامی کویت


معاون نخست وزیر و وزیر کشور کویت تصمیم گرفت، رییس سازمان امنیت خارجی این کشور را از کار تعلیق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الرای کویت نوشت، خالد الجراح، معاون نخست وزیر و وزیر کشور دلایل این تصمیم خود را تاکنون اعلام نکرده است و صفحه اداره تفتیش و بازرسی کویت در توییتر نوشت، الجراح، مبارک سالم العلی، رییس سازمان امنیت خارجی کویت را به همراه بازرگان فهد غشام البصمان از کار تعلیق کرد.

همچنین وی دستور داد، مدیر زندان مرکزی و 30 افسر و نظامی که از فرماندهان این زندان هستند از کار تعلیق شوند و آنها را به اتهام اهمال کاری و قصور در وظایف به بخش تحقیقات ارجاع داد.

منابع امنیتی شایعات درباره تعلیق سالم العلی را پس از نشست های فرماندهان امنیتی مصر با همتایان کویتی خود را رد کردند اما صفحات مختلف در توییتر نوشتند، نشست های امنیتی که طرف مصری با همتای کویتی خود در حاشیه نشست اخیر میان دو کشور برگزار کرد از برخی اهمال کاری ها و خلأ در پرونده امنیتی پرده برداشتند.

همچنین طبق گفته یک منبع امنیتی، تعلیق مدیر زندان مرکزی کویت در پی اتهامات مربوط به اهمال کاری و قصور در پیگیری زندانیان به ویژه پس از انتشار خبر زندانی متهم به جعل هویت یکی از اعضای خانواده حاکم و کلاهبرداری گسترده و متعدد از محل بازداشت او صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق کار رییس سازمان امنیت خارجی و 30 افسر و نظامی کویت

تعلیق کار رییس سازمان امنیت خارجی و 30 افسر و نظامی کویت