مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 16:132019-09-02ورزشي

آموزش مهارتِ مالی و سایبری به سربازان


رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از برنامه ریزی برای ارائه آموزش های تخصصی به بیش از 400هزار سرباز در سال جاری خبر داد.

- سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه شورایعالی سیاستگذاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: در این جلسه که با حضور فرماندهانی از ستادکل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیز وزرا و نمایندگان وزرای آموزش و پرورش، علوم، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت و معاونت توسعه مناطق روستایی رییس جمهور و روسای هلال احمر و سازمان فنی و حرفه ای و .

برگزار شد، گزارش نهایی اقدامات انجام شده در حوزه مهارت آموزی سربازان در سال گذشته اعلام و تصمیمات در خصوص مهارت آموزی به سربازان در سالجاری اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 262هزار و 500 سرباز در دو گروه آزمون ها و کلاس ها شرکت کردند، گفت: 134 هزار سرباز ر آزمون های مهارت آموزی شرکت کرده و 125هزار و 500 نفر نیز در کلاس های آموزشی شرکت کردند که در مجموع برای 165 هزار نفر گواهی مهارت صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارتِ مالی و سایبری به سربازان

آموزش مهارتِ مالی و سایبری به سربازان