مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 10:132019-09-02اقتصادي

روش درست ثبت اطلاعات برای حذف قبض کاغذی برق


با این که راه های مختلفی برای ثبت اطلاعات مشترکین برق، جهت حذف قبوض کاغذی معرفی شده، ممکن است همچنان برای برخی افراد سوال هایی در این باره وجود داشته باشد؛ - برخی مشترکین در ارسال پیامک به سرشماره اعلام شده دچار مشکلاتی هستند و در این راستا روش های درست ثبت اطلاعات در این گزارش تشریح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو، قبوض کاغذی برق تا اوایل مهرماه حذف می شود و پس از آن اطلاعات قبض مشترک توسط پیامک در اختیار وی قرار بگیرد.

بنابراین مشترکین باید تا اواسط شهریورماه نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه های معرفی شده تشریح روش های حذف قبوض برقی چند روش به منظور دریافت شماره تلفن همراه مشترکان برای ارسال قبوض پیامکی در نظر گرفته شده است؛ در روش نخست، ماموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه مشترک را دریافت و در سامانه ثبت خواهند کرد .

در روش دوم نیز سرشماره ای اعلام شده است که مشترکان با ارسال شماره شناسه اشتراک خود، اطلاعاتشان در سامانه ثبت خواهد شد و پس از این قبوض خود را به شکل پیامک دریافت خواهند کرد.

در واقع همه مشترکان در سطح کشور می توانند با ارسال شناسه قبض *یک که باید به زبان لاتین(اعداد انگلیسی) نوشته شده باشد، به سرشماره 20001521 برای سراسر کشور و سرشماره 10001521 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش درست ثبت اطلاعات برای حذف قبض کاغذی برق

روش درست ثبت اطلاعات برای حذف قبض کاغذی برق