مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 09:132019-09-02سياسي

عرصه بهبود اقتصاد را نداریم پس برویم سراغ رفع حصر سران فتنه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبداله ناصری عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در روزنامه آرمان نوشت: شرایط برای اقناع افکار عمومی از سوی اصلاح طلبان سخت است.

- عرصه بهبود اقتصاد را نداریم پس برویم سراغ رفع حصر سران فتنه! مشاور خاتمی می گوید دولت نمی تواند اوضاع اقتصادی را تا انتخابات سامان دهد، بنابراین باید سراغ حصر (سران فتنه) رفت؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبداله ناصری عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در روزنامه آرمان نوشت: شرایط برای اقناع افکار عمومی از سوی اصلاح طلبان سخت است.

جامعه در وضعیتی قرار دارد که شاید بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی خود را می گذراند و با وجود اینکه 6 ماه دیگر انتخابات مجلس یازدهم را در پیش داریم، اما جامعه هیچ رویکرد مثبتی نسبت به انتخابات ندارد؛ لذا بسیار سخت بتوان به اقناع مردم برای مشارکت در انتخابات پرداخت.

از سوی دیگر امروز اصلاح طلبان در سخت ترین شرایط طی دو دهه اخیر برای مخاطب قرار دادن جامعه مدنی و دادن فراخوان نسبت به شرکت در انتخابات قرار دارند.

در این میان اصلاح طلبان طبیعتا شرایط بسیار سختی دارند چرا که از دولت و رییس جمهوری حمایت کردند که نه تنها به وعده های داده شده به مردم عمل نکرد بلکه جریان حامی را نیز در نظر نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه بهبود اقتصاد را نداریم پس برویم سراغ رفع حصر سران فتنه!

عرصه بهبود اقتصاد را نداریم پس برویم سراغ رفع حصر سران فتنه!