مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 08:032019-09-02سياسي

فریب فرانسه را نخورید، اگر تعهد داشت زیر برجام نمی زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روحانی و امانوئل ماکرون روسای جمهور ایران و فرانسه شب یک شنبه طی مکالمه ای تلفنی که به گفته واعظی، رییس دفتر رییس جمهور، - دستگاه دیپلماسی کشورمان درحالی به وعده تزریق 15 میلیاردی به اینستکس دل خوش کرده که فرانسه نه تن ها به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده بلکه نشان داده در هماهنگی کامل با آمریکا به سر می برد و جز فریب طرف ایرانی سودایی در سر ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روحانی و امانوئل ماکرون روسای جمهور ایران و فرانسه شب یک شنبه طی مکالمه ای تلفنی که به گفته واعظی، رییس دفتر رییس جمهور، 2 ساعت به طول انجامید درباره مسائلی مانند برجام، روابط دوجانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی به تبادل نظر پرداختند.

رییس جمهور کشورمان در این تماس تلفنی، تلاش های پاریس در راستای حفظ برجام را مجدانه دانست و با بیان اینکه رویکرد اصلی جمهوری اسلامی ایران حفظ برجام بوده و همواره در این راستا تلاش می کند ، تأکید کرد: اجرای کامل تعهدات طرفین در برجام و تأمین امنیت کشتیرانی آزاد در همه آبراه ها ازجمله خلیج فارس و تنگه هرمز، دو هدف اصلی ایران در مذاکرات کنونی است.

هشدار روحانی روحانی با بیان اینکه رفع کامل همه تحریم ها علیه ایران، زمینه ساز مذاکرات بعدی است تأکید کرد: اگر اروپا نتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب فرانسه را نخورید، اگر تعهد داشت زیر برجام نمی زد

فریب فرانسه را نخورید، اگر تعهد داشت زیر برجام نمی زد