مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 12:232019-09-01فرهنگي

«اسکورسیزی» و تمجید از بانوی موج نوی سینمای فرانسه


«مارتین اسکورسیزی» با تمجید از «آنیس واردا» گفت برای ساخت فیلم «مرد ایرلندی» الهامات زیادی از این کارگردان بزرگ و درگذشته فرانسوی گرفته است.

- مارتین اسکورسیزی با تمجید از آنیس واردا گفت برای ساخت فیلم مرد ایرلندی الهامات زیادی از این کارگردان بزرگ و درگذشته فرانسوی گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مارتین اسکورسیزی با حضور در جشنواره بین المللی فیلم تلوراید آمریکا در برنامه ویژه بزرگداشت آنیس واردا از مهم ترین چهره های موج نوی سینمای فرانسه حضور یافت و گفت او یکی از خدایان بود که در سال 1977 برای اولین بار او را ملاقات کردم و همچنان با هم دوست باقی ماندیم.

آنیس واردا در ماه مارس امسال در سن 90 سالگی درگذشت.

وی در سال 2017 از سوی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار با دریافت جایزه افتخاری مورد تقدیر قرار گرفت و سال گذشته نیز با ساخت مستند چهره ها مکان ها با مشارکت JR ، نامزد شاخه اسکار مستند شد تا کهن سال ترین نامزد اسکار تاریخ این جوایز سینمایی نام گیرد.

اسکورسیزی در برنامه ویژه جشنواره تلوراید برای یادبود این سینماگر برجسته، وی را یک منبع الهام خواند و گفت: آنیس همیشه حقیقت را به صریح ترین شکل ممکن از او دریافت می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسکورسیزی» و تمجید از بانوی موج نوی سینمای فرانسه

«اسکورسیزی» و تمجید از بانوی موج نوی سینمای فرانسه