مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 09:232019-09-01فرهنگي

هانیه توسلی ممنوع التصویر است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در پی طرح چندباره شائبه ممنوع التصویری هانیه توسلی بازیگر سینما در فضای مجازی، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توییتی نوشت: - محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با انتشار توضیحی در توییتر اعلام کرد که مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما ممنوعیتی برای پخش تصاویر هانیه توسلی از سیما ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در پی طرح چندباره شائبه ممنوع التصویری هانیه توسلی بازیگر سینما در فضای مجازی، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توییتی نوشت: برخی از همکاران رسانه ای و مخاطبان از ممنوع التصویری خانم هانیه توسلی پرسیدند که با رییس مرکز صیانت سازمان صحبت کردم و ایشان گفت که مرکز صیانت به عنوان متولی موضوع تاکنون ممنوعیتی برای خانم توسلی نداشته و این خبر های جعلی که متاسفانه ذهن هنرمندان و مردم را مشوش می کند، نادرست است.

شائبه ممنوع التصویری هانیه توسلی از آنجا در برخی رسانه های مجازی مطرح شد که آزیتا موگویی کارگردان فیلم سینمایی ایده اصلی از حذف تصاویر این بازیگر از تیزر های پخش شده از تلویریون خبر داد.

هانیه توسلی خود نیز در واکنش به این اتفاق ضمن اظهار بی اطلاعی از دلیل حذف تصاویر خود از تیزر ایده اصلی مدعی شده بود که 10 سال پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانیه توسلی ممنوع التصویر است؟

هانیه توسلی ممنوع التصویر است؟