مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 08:582019-09-01سياسي

جیغ بنفش بی بی سی علیه رییسی / متحدین ملکه در خطر قرار گرفتند


سید مهدی حاجی آبادی؛ خط تخریب یکی است منتها در جغرافیای متفاوت؛ کاملا قابل پیش بینی بود ماه عسل غربگرا ها در تعریف و تمجید و حلوا حلوا کردن رییس جدید قوه قضاییه برای انتقام کشی از رییس قبلی قوه قضا زود به خزان مبدل شود.

- خط تخریب انگلیسی امروز سعی دارد با تصفیه سیاسی خواندن مبارزه با فساد توسط رییسی، با بدبین کردن افکار عمومی به این مهم، موجب عقب نشینی عدلیه شده و فضای تنفسی هرچند کوتاه، برای متحدین فکری، سیاسی و امنیتی داخلی خود ایجاد کند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - سید مهدی حاجی آبادی؛ خط تخریب یکی است منتها در جغرافیای متفاوت؛ کاملا قابل پیش بینی بود ماه عسل غربگرا ها در تعریف و تمجید و حلوا حلوا کردن رییس جدید قوه قضاییه برای انتقام کشی از رییس قبلی قوه قضا زود به خزان مبدل شود.

با رسیدن تیغ تیز عدالت به گلوی جاسوس، مفسد اقتصادی، مدیر ناکارآمد و .

رسوخ کرده در بدنه دولت موجب شود جیغ بنفش به هوا رود.

بی بی سی طبق معمول در قامت روابط عمومی مشترک ملکه و غربگرایان داخلی، طی هفته های اخیر با برچسب زنی ناشیانه به عملکرد رییسی می تازد.

خط تخریب انگلیسی امروز سعی دارد با تصفیه سیاسی خواندن مبارزه با فساد توسط رییسی، با بدبین کردن افکار عمومی به این مهم، موجب عقب نشینی عدلیه شده و فضای تنفسی هرچند کوتاه، برای متحدین فکری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیغ بنفش بی بی سی علیه رییسی / متحدین ملکه در خطر قرار گرفتند

جیغ بنفش بی بی سی علیه رییسی / متحدین ملکه در خطر قرار گرفتند