مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 08:482019-09-01سياسي

خرازی: اولویت ندا، فرستادن جوانان متخصص و غیررانتی به مجلس است


جلسه مشترک شورای مرکزی و شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان با دستور بررسی استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست مجید فراهانی رییس شورای مرکزی حزب ندا در دفتر مرکزی حزب ندا برگزار شد.

- جلسه مشترک شورای مرکزی و شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان با دستور بررسی "استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی" به ریاست مجید فراهانی رییس شورای مرکزی حزب ندا در دفتر مرکزی حزب ندا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه مرور اخبار هفته از جمله بررسی گزینه های وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی از محورهای ابتدای این جلسه بود.

اعضا عدم اعتماد به بانوان برای مدیریت وزارتخانه های آموزش وپرورش و میراث فرهنگی، را برخلاف وعده های رییس جمهور و معاون اول امید آفرین ارزیابی نکرده و از عدم معرفی زنان شایسته توسط رییس جمهور برای اداره وزارت خانه در دولت یازدهم و دوازدهم انتقاد کردند.

در ادامه به بررسی رزومه گزینه های پیشنهادی پرداختند.

سپس موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور جلسه قرار گرفت و تعدادی از اعضا تحلیل های خود را از استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کردند و بر حضوری قدرتمند و با برنامه در انتخابات تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: اولویت ندا، فرستادن جوانان متخصص و غیررانتی به مجلس است

خرازی: اولویت ندا، فرستادن جوانان متخصص و غیررانتی به مجلس است