مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 00:532019-08-31اقتصادي

مالیات بر عایدی سرمایه، هفته آینده از وزرات اقتصاد به دولت می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، امید پارسا با بیان اینکه در ابتدا قرار بود پایه جدیدمالیاتی، مالیات بر عایدی مسکن، در لایحه وزارت اقتصاد با عنوان مالیات بر فعالیت های اختلال زای اقتصادی گنجانده شود، - رییس سازمان مالیاتی با بیان اینکه، لایحه مالیات بر مجموع درآمد خانوار در سازمان آماده شده، گفت: پایه جدید مالیات بر عایدی سرمایه (مسکن) نیز در این اصلاحیه گنجانده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، امید پارسا با بیان اینکه در ابتدا قرار بود پایه جدیدمالیاتی، مالیات بر عایدی مسکن، در لایحه وزارت اقتصاد با عنوان مالیات بر فعالیت های اختلال زای اقتصادی گنجانده شود، گفت: بعد از تغییراتی که در این خصوص ایجاد شد تصمیم گرفته شد تا این پایه جدید مالیاتی در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم لحاظ شود.

رییس سازمان مالیاتی با بیان اینکه، بر اساس پیگیریهای انجام شده لایحه مذکور در نیمه شهریور ماه از وزارت اقتصاد به دولت می رود، گفت: به این ترتیب پایه مالیات بر عایدی مسکن که از سنوات قبل پیگیری می شد به هیئت دولت خواهد رفت.

پارسا تاکید کرد، بنابراین لایحه مالیات بر مجموع درامد در سازمان مالیاتی آماده شده و در این لایحه مالیات بر عایدی سرمایه نیز گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر عایدی سرمایه، هفته آینده از وزرات اقتصاد به دولت می رود

مالیات بر عایدی سرمایه، هفته آینده از وزرات اقتصاد به دولت می رود