مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 15:082019-08-31سياسي

300 ویژه برنامه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اجرا می شود


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از اجرای 300 برنامه پژوهشی، فرهنگی و آموزشی همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان و شهرستان ها خبر داد و گفت: - امیدورایم بتوانیم کار بیشتری در راستای برجسته کردن معروفات و زشت جلوه دادن منکرات انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود الله مرادی، امروز، 9 شهریور ماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر کی از فرایض مورد تأکید خداوند متعال، پیامبر(ص) و ائمه اطهار بوده است.

وی با اشاره به ایئکه ائمه اطهار همواره خود مروجان امر به معروف و نهی از منکر بودند، افزود: در دورانی که مسلمانان از دین اسلام فاصله گرفته و تذکرات ائمه در این بخش کار ساز نبوذ، امام حسین(ع) با نثار جان خود و یارانش زمینه ترویج دین و ارزش های اسلامی را فراهم کرد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که می فرماید: خون حسین تا قیامت در رگ های مسلمانان در حال جوشیدن است ، افزود: امیدواریم ما هم با قرار گرفتن در مسیر احیای امر به معروف و نهی از منکر بتوانیم ادامه دهنده راه سالار شهیدان دشت کربلا باشیم.

الله مرادی به هفته امر به معروف و نهی از منکر از 10 شهریورماه همزمان با اول محرالحرام اشاره و عنوان کرد: فرد مسلمان با هر ثانیه نفس کشیدن خود باید احساس مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 ویژه برنامه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اجرا می شود

300 ویژه برنامه امر به معروف و نهی از منکر در کردستان اجرا می شود