مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 10:332019-08-31سياسي

امیر صباحی فرد: توانمندی های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در مراسم تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در حوزه پدافندی بسیار جلوتر از برنامه های پیش بینی شده هستیم، گفت: توانمندی های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در مراسم تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، با تأکید بر آمادگی کامل نیرو های مسلح برای دفاع از کشور، اظهار داشت: فرزندان ملت ایران در نیرو های مسلح تا آخرین قطره خون، پای آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه پدافند، گفت: در سال های گذشته حوزه پدافند هوایی پیشرفت های بسیاری داشته و قطار پیشرفت پدافند هوایی در ریل حرکت رو به رشد و تعالی قرار گرفته است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: پدافند هوایی در گام دوم انقلاب شگفتانه های بسیار زیادی را ارائه خواهد کرد که باعث دلگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: توانمندی های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرد

امیر صباحی فرد: توانمندی های پدافند هوایی دشمنان را مأیوس کرد