مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 10:332019-08-31اقتصادي

خودروهای گازسوز از نصب مخازن CNG دست دوم خودداری کنند


مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره بر خطرآفرین بودن مخازن CNG، نسبت به خرید و نصب مخازن دستکاری شده و دست دوم بر روی خودروها، هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با اشاره به گذشت دو سال از آغاز اجرای مراحل عملیاتی طرح بازرسی و آزمون دوره ای مخازن CNG منصوبه بر روی خودروهای گازسوز در کشور، گفت: در جریان فرآیند معاینه فنی خودروهای گازسوز، 25 هزار مخزن CNG غیراستاندارد و ناایمن نصب شده بر روی خودروهای گازسوز، تنها در کلان شهر تهران شناسایی و تعدادی از آن ها، به دلیل عدم رفع نقص و انطباق با استاندارد، معدوم شد.

وی ادامه داد: با رفع نواقص و تعویض مخازن مذکور، سطح ایمنی مالکین، سرنشینان و شهروندان به نحو چشمگیری ارتقاء یافته است.

این مقام مسئول هشدار داد: مالکین خودروهای گازسوز در صورت لزوم تعویض و جایگزینی مخازن CNG منصوبه بر روی خودروهای خود، برای اخذ برگه و برچسب معاینه فنی، تحت هیچ شرایطی نباید از مخازن CNG دست دوم، بازسازی شده و نظیر آن خریداری و استفاده کنند.

مدیرکل استاندارد تهران با تشریح اینکه مخازن دست دوم بازسازی شده، گاها به عنوان مخازن نو در مراکز صنفی غیرمجاز عرضه می شود، گفت: این مخازن مورد تایید سازمان ملی استاندارد نیست، خریداری و نصب آن ممنوع بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای گازسوز از نصب مخازن CNG دست دوم خودداری کنند

خودروهای گازسوز از نصب مخازن CNG دست دوم خودداری کنند