مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 09:532019-08-31سياسي

فرشاد مومنی: دولت روحانی شیوه احمدی نژاد را اجرا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مومنی اقتصاددان اصلاح طلب به ایران گفته است: می توان گفت: رویکرد سیستمی به عنوان راه حل برای برون رفت از مشکلات موجود در دولت روحانی و دولت پیشین اتخاذ نشده بود بلکه در دوره اخیر به شکل تلطیف شده ای آنچه را .

- یک اقتصاددان اصلاح طلب گفت: رویکرد سیستمی به عنوان راه حل برای برون رفت از مشکلات موجود در دولت روحانی و دولت پیشین اتخاذ نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مومنی اقتصاددان اصلاح طلب به ایران گفته است: می توان گفت: رویکرد سیستمی به عنوان راه حل برای برون رفت از مشکلات موجود در دولت روحانی و دولت پیشین اتخاذ نشده بود بلکه در دوره اخیر به شکل تلطیف شده ای آنچه را که احمدی نژاد به شکل آشکار مطرح می کرد در دولت روحانی خلافش مطرح شد، اما در قالب کارکرد، مشاهده می شود به همان شیوه عمل کردند.

منظور همان بی تمایلی نسبت به برخورد برنامه ای با مسائل اقتصای کشور بود.

وقتی که نخستین بسته سیاستی دولت آقای روحانی انتشار پیدا کرد من در مقاله ای آن را ارزیابی کردم و نشان دادم که این بسته قادر به حل مشکلات ایران نیست و نشان دادم که یک لایه عدم شفافیت به مناسبات رانتی پیشینی اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشاد مومنی: دولت روحانی شیوه احمدی نژاد را اجرا کرد

فرشاد مومنی: دولت روحانی شیوه احمدی نژاد را اجرا کرد