مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 شهریور 1398 ساعت 14:032019-08-30سياسي

شهیدان رجایی و باهنر نماد و نمود دولت کریمه بودند


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: رجایی و باهنر مدلی از اداره قوه مجریه را ارائه کردند که امروز بعد از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی باید به ضرورت های این مدل حکومتی پی ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مصلای رشت برگزار شد، با اشاره به الزامات تحقق دولت کریمه، اظهار کرد: فرازهایی از دعای افتتاح دولت کریمه را یک تقاضا و یک ضرورت برای جامعه گذشته، امروز و آینده بیان می کند.

وی سخن گفتن از شهیدان رجایی و باهنر را تنها سخن گفتن از دو شخصیت متعالی ندانست و افزود: رجایی و باهنر نماد و نمود دولت کریمه بودند و مدلی از اداره قوه مجریه را ارائه کردند که امروز بعد از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی باید به ضرورت های این مدل حکومتی پی ببریم.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه حضرت امیرالمومنین علی(ع) دولت افراد دینی را بهترین دستاورد مردم می داند، اضافه کرد: از دیدگاه مولای متقیان برخورداری مردم از دولت عدالت محور واجب و ضروری است.

امور حکومت باید در اختیار انسان های دینی باشد تا مردم در مسیر متعالی حرکت کنند و عدالت در ابعاد گوناگون وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان رجایی و باهنر نماد و نمود دولت کریمه بودند

شهیدان رجایی و باهنر نماد و نمود دولت کریمه بودند