مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 13:432019-08-29فناوري

ترکیبی از هنر و فناوری در Huawei x Gentle Monster


هوآوی در اسفند ماه و در رویداد معرفی گوشی های سری Huawei p30  از همکاری خود با کمپانی معتبر کره ای Gentle Monster خبر داد که در زمینه طراحی و تولید عینک های لوکس فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، همکاری این دو شرکت باعث خلق یک اثر هنری هوشمند به نام Huawei x Gentle Monster شده که می تواند استاندارد و تعریفی نو از عینک های هوشمند باشد.

استفاده از عینک های هوشمند اگرچه در ابتدای تولید با بازخورد بسیار مثبت کاربران روبرو شد ولی بعدها به دلیل مشکلاتی که عمده آنها در طراحی و تفاوت زیاد با عینک های کلاسیک ارتباط داشتند، تا حد زیادی باعث کم رنگ شدن این حوزه و گرایش شرکت های سازنده به سمت فناوری های دیگر شد.

شرکت هوآوی با توجه به اصلی که به آن وفادار است که یک محصول باید مورد پسند کاربر نهایی باشد، پروژه تولید عینک هوشمند خود را آغاز کرده و در این راه یک شریک حرفه ای در بحث طراحی عینک را انتخاب کرده است تا همه چیز در محصول نهایی با کیفیت باشد.

نتیجه همکاری با شرکت Gentle Monster منجر به خلق عینک هوشمندی شد که Huawei x Gentle Monster نام دارد و به معنای واقعی یک عینک با قابلیت های هوشمند است.

Huawei x Gentle Monster در پنج طرح مختلف توسط هوآوی عرضه شده که در آن لنزها و بدنه عینک متناسب با سلیقه کاربران قابل انتخاب و تغییر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیبی از هنر و فناوری در Huawei x Gentle Monster

ترکیبی از هنر و فناوری در Huawei x Gentle Monster