مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 ساعت 16:032019-08-28سياسي

زمان نامشخص همسان سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به محدودیت ها و مشکلات این سازمان، تصریح کرد: به بازنشستگان و مستمری بگیران اطمینان می دهیم که تحت هر شرایطی در پرداخت مستمری به این افراد هیچگونه خللی وارد نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری در همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم نوربخش، اظهار کرد: مرحوم نوربخش همواره در مسیر خدمت به جامعه حرکت می کرد و نهایتاً نیز جان خود را در همین راه تقدیم کرد.

امیدواریم عملکرد ما در سازمان تأمین اجتماعی موجب شادی روح او باشد.

وی افزود: ما از محل اندوخته های گذشته شما بازنشستگان نسبت به شما وظایفی داریم که مهم ترین آن وظایف شامل مستمری و درمان است.

ما باید مراقبت کنیم تا خدمات این دو حوزه با مشکل مواجه نشود.

سالاری ادامه داد: اولویت جدی ما افزایش اعتبار دفترچه های درمانی بازنشستگان است و تلاش می کنیم در خصوص خدمات درمانی بازنشستگان همه اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان همواره مورد قبول سازمان و دولت بوده، گفت: درباره زمان دقیق اجرایی شدن این قانون نمی توانم چیزی به شما بگویم چراکه نیاز به اقدامات اولیه و منابع اعتباری دارد اما تلاش می کنیم در سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان نامشخص همسان سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

زمان نامشخص همسان سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی