مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 شهریور 1398 ساعت 11:032019-08-28فرهنگي

مینا ساداتی به «عنکبوت» پیوست / آغاز فیلمبرداری از اواسط شهریور


جواد نوروزبیگی با اعلام این خبر که مینا ساداتی هم به جمع بازیگران «عنکبوت» پیوسته، گفت: این بازیگر قرار است ایفاگر نقشی متفاوتی در «عنکبوت»باشد.

- مینا ساداتی به عنکبوت پیوست / آغاز فیلمبرداری از اواسط شهریور جواد نوروزبیگی با اعلام این خبر که مینا ساداتی هم به جمع بازیگران عنکبوت پیوسته، گفت: این بازیگر قرار است ایفاگر نقشی متفاوتی در عنکبوت باشد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این اثر، درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی عنکبوت در گفت وگو با ایسنا گفت: اکنون روزهای پایانی پیش تولید را پشت سر می گذاریم و از اواسط شهریور فیلمبرداری فیلم در تهران آغاز خواهد شد.

این تهیه کننده اضافه کرد: نزدیک یک ماه است که با مینا ساداتی برای حضور در فیلم قرارداد بستیم، تست گریم انجام شده و در مرحله دورخوانی فیلمنامه هستیم.

او ادامه داد: این بازیگر قرار است ایفاگر نقشی متفاوت در فیلم باشد.

نوروزبیگی با اشاره به اینکه پیش از این حضور محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدانبخش و فرید سجادی حسینی در فیلم قطعی شده بود بیان کرد: این فیلم یک اثر پربازیگر است و دیگر بازیگران این فیلم تا چند روز آینده معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عنکبوت دومین تجربه همکاری ابراهیم ایرج زاد و مینا ساداتی بعد از تابستان داغ محسوب می شود و با آغاز فیلم برداری در اواخر تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینا ساداتی به «عنکبوت» پیوست / آغاز فیلمبرداری از اواسط شهریور

مینا ساداتی به «عنکبوت» پیوست / آغاز فیلمبرداری از اواسط شهریور