مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 15:032019-08-27پزشكي

متخصصان ایرانی راهی برای درمان قطعی ناهنجاری های فک در کودکان یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متخصصان ایرانی وسیله ای را اختراع کردند که می تواند جایگزین دستگاه های حجیم و پردردسری شود که پیش از این برای درمان ناهنجاری های فک به کار گرفته می شدند، - متخصصان ایرانی وسیله ای را اختراع کردند که می تواند جایگزین دستگاه های حجیم و پردردسری شود که پیش از این برای درمان ناهنجاری های فک به کار گرفته می شدند، بهترین سن برای درمان ناهنجاری های فک بین 8 تا 10 سالگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متخصصان ایرانی وسیله ای را اختراع کردند که می تواند جایگزین دستگاه های حجیم و پردردسری شود که پیش از این برای درمان ناهنجاری های فک به کار گرفته می شدند، بهترین سن برای درمان ناهنجاری های فک بین 8 تا 10 سالگی است، زیرا در این سن استخوان فک نرم تر است و می شود با این روش بدون جراحی استخوان فک را جا به جا کرد.

عبدالرضا جمیلیان، متخصص ارتودنسی دارای فلوشیپ تخصصی جراحی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت درخصوص انحراف فک و اهمیت درمان آن در کودکی گفت: انحراف فک پایین Mandibular Deviation یک ناهنجاری اسکلتی می باشد که همانطور که از نام آن پیداست فک پایین به یک سمت انحراف دارد.

در این ناهنجاری ناهماهنگی خط وسط دندان ها midline discrepancy به صورت مشهودی قابل مشاهده است، انحراف فک پایین می تواند به صورت مادرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصصان ایرانی راهی برای درمان قطعی ناهنجاری های فک در کودکان یافتند

متخصصان ایرانی راهی برای درمان قطعی ناهنجاری های فک در کودکان یافتند