مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 13:082019-08-27اقتصادي

بالاترین قیمت قبر در تهران است


 مدیرعامل اتحادیه آرامستان کشور بالاترین قیمت قبر را مربوط به شهر تهران دانست و گفت: بیشترین قیمت قبر در تهران است که بستگی به مکان های مختلف قیمت های متفاوتی تعیین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد سیاه پور در حاشیه همایش مجمع عمومی سالیانه مدیران آرامستان های کشور در همدان، با بیان اینکه در برخی از شهرهای کوچک نیز قمیت قبرها نسبت به شهرهای بزرگ بالاتر است، عنوان کرد: همدان تنها شهری است آرامستانش توسط اوقاف اداره می شود و با توجه به اینکه مکان وقفی بوده و هزینه زمین دریافت نمی شود، قیمت ها نازل است.

وی با بیان اینکه در این آرامستان تنها هزینه خدمات دریافت می شود که واقعا بسیار ناچیز است و قبرها نسبت به شهرهای دیگر حداقل قیمت را دارند، اظهار کرد: در حوزه قبرفروشی تخلفاتی گزارش می شود اما خوشبختانه با بازدیدهای صورت گرفته سعی کرده ایم نواقص را برطرف کنیم.

سپاه پور با اشاره به اینکه برنامه سفر به استان های مختلف و آموزش غسال و غساله ها مورد توجه اتحادیه است، خاطرنشان کرد: شست وشوی میت یک واجب کفایی است بنابراین غسال و غساله ها باید تمام جوانب را برای دفن اموات رعایت کنند و اهمیت آن چنان است که اگر از لحاظ شرعی غسل درست انجام نشود، باطل بوده و باید نبش قبر و غسل مجدد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین قیمت قبر در تهران است

بالاترین قیمت قبر در تهران است