مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 09:482019-08-27ورزشي

تهدید به محرومیت کشتی ایران برداشته شد


در پی مذاکرات علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران با میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه و یکی از چهره های تاثیرگذار کشتی جهان، تهدید لالوویچ به محرومیت کشتی ایران از حضور در مسابقات جهانی قزاقستان به علت بدهی برطرف شد.

- محمد اسد مسجدی در گفتگو با ایسنا، درباره اهداف سفر علیرضا دبیر رییس و حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی به روسیه و دیدار با میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه، اظهار کرد: در نشستی که بنده در جریان رقابت های جوانان جهان در استونی با لالوویچ رییس فدراسیون جهانی کشتی داشتم، وی صراحتا ایران را به کنار گذاشتن از مسابقات جهانی قزاقستان به دلیل بدهی های سنگین تهدید کرد و خواستار پرداخت این بدهی بر اساس قول و قرار قبلی شد.

من نیز در پاسخ به تغییر و تحولات فدراسیون کشتی و حضور علیرضا دبیر به عنوان قهرمان المپیک در راس فدراسیون کشتی اشاره کردم و خواستار حمایت بیشتر از دبیر شدم.

لالوویچ نیز عنوان کرد این ها دلیل نمی شود که ما منتظر بمانیم و شما باید هر چه سریعتر بدهی تان را پرداخت کنید در غیر اینصورت این امکان وجود دارد ایران را از حضور در مسابقات جهانی قزاقستان محروم کنم.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: بدنبال این اتفاق و با هدف جلب حمایت مامیاشویلی به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار اتحادیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به محرومیت کشتی ایران برداشته شد

تهدید به محرومیت کشتی ایران برداشته شد