مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 13:182019-08-26اقتصادي

قول دولت برای تخصیص بودجه به مترو از محل تبصره 18


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از وعده رییس سازمان برنامه وبودجه در مورد استفاده شهرداری تهران از محل تبصره 18 در راستای تکمیل خطوط مترو و حل مشکل واگن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پورسید آقایی صبح امروز در آیین افتتاح 8.

5 کیلومتر از نیمه شرقی خط 7 مترو تهران با بیان این که با تعطیلی خط 7 مترو در سال 96 بحث های زیادی مطرح شد، گفت: آن موقع هم گفتیم که هیچ دلیلی جزو تامین ایمنی و امنیت خط مترو برای تعطیلی نداریم و هیچ قصد سیاسی در کار مردم دخالت ایجاد نمی کند.

وی افزود: امروز 8.

5 کیلومتر نیمه شرقی خط 7 مترو از بسیج تا میدان صنعت به بهره برداری رسید البته این بار خط 7 با ایمنی کامل و سرفاصله 12 دقیقه به بهره برداری می رسد.

پورسیدآقایی با بیان این که قبلا برای ساخت خط 7 دو هزار میلیارد تومان هزینه کرده بودند اما ما بعد از بستن خط و در راستای ایمن سازی و تجهیز این خط 1000 میلیارد تومان هزینه کردیم، گفت: صرف 1000 میلیارد تومان برای ایمنی خط 7 در حالیست که کشورمان در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و تلاش و پشتکار تکنیسین های مترو نشان داد که قدرت مردم در برابر ابرقدرت های ستمگر چقدر است چرا که معمولا در شرایط سخت اقتصادی پروژه های عمرانی تعطیل می شود اما مترو نه تنها تعطیل نشد بلکه با جدیت و پشتکار ایمن سازی آن را انجام دادیم و حالا قطارهای خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول دولت برای تخصیص بودجه به مترو از محل تبصره 18

قول دولت برای تخصیص بودجه به مترو از محل تبصره 18