مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:432019-08-26سياسي

1500 کودک در شیرخوارگاه های کشور نگهداری می شوند


عضو مجمع خیرین کشور با اشاره به فعالیت 34 مرکز شیرخوارگاه اظهارکرد: 1500 کودک در شیرخوارگاه های کشور نگهداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز زارعی در مراسم آغاز عملیات ساخت مرکز شیرخوارگاه فرشتگان استان لرستان، اظهار کرد: بهزیستی دارای چهار گروه هدف بانوان، سالمندان، معلولان و کودکان است.

وی با ذکر اینکه مجمع خیرین کشور در حوزه آسیب های اجتماعی ورود پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: شیرخوارگاه مکانی دولتی است و به دو دلیل فرزندخواندگی و نسب فرزند که این دو مورد کاملا محرمانه هستند نمی توان این مکان را به بخش خصوصی واگذار کرد .

زارعی با اشاره به این که کشور ما استعداد کار خیر را دارد، ادامه داد: از ظرفیت خیرین قوم لر باید بهتر و بیشتر استفاده شود .

عضو مجمع خیرین کشور گفت: مهم ترین علت بی سرپرستی کودکان در دنیا ایدز و در ایران اعتیاد است و هدف بر این است که بخشی از بار سنگین مسائل اجتماعی که بر دوش بهزیستی گذاشته شده برداشته شود .

وی با ذکر اینکه در کشور 600 مرکز نگهداری کودک داریم، ادامه داد: تعداد 10 هزار کودک در این مراکز نگهداری می شوند این در حالی است که 34 شیرخوارگاه در سطح کشور فعالیت دارند و 1500 کودک در این مراکز نگهداری می شوند و فرزندان در این مراکز با حکم قضایی وارد و با حکم قضایی خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 کودک در شیرخوارگاه های کشور نگهداری می شوند

1500 کودک در شیرخوارگاه های کشور نگهداری می شوند