مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:182019-08-26سياسي

پایان دومین جلسه دادگاه گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه/ جلسه بعد 9 شهریور


دومین جلسه دادگاه گروه جهانبانی از متهمان پرونده بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین جلسه این دادگاه متهم جهانبانی، نماینده دادستان، مسئول وصول مطالبات بانک سرمایه، نماینده سازمان بازرسی، احمد یوسفی کوهپایی و وکیل مدافع او مطالب خود را بیان کردند.

پس از نزدیک شدن به اذان ظهر قاضی مسعودی مقام ختم دومین جلسه رسیدگی به این پرونده را اعلام کرد و گفت: ادامه جلسه این دادگاه ساعت 9 صبح روز شنبه 9 شهریور ماه خواهد بود و متهمین و وکلایشان دفاعیات خود را مطرح خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، متهم اصلی این بخش از پرونده، محمدرضا جهانبانی فرزند علی و اتهام او اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال از طریق نامشروع به میزان شش هزار و چهل میلیارد ریال از وجوه متعلق به بانک سرمایه بوده است.

احمد کوپایی فرزند علی، مالک خداشاهی فرزند اسماعیل، حمید فرحانی خواه فرزند شاهرخ، مهدی الله یاری فرزند فریدون، ابوالحسن خداشاهی فرزند ابراهیم، سید مصطفی خداشاهی، امین خداشاهی، بهزاد خداشاهی، عمار صالحی و محمدرضا کریمی متهمان دیگر پرونده به اتهام معاونت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال نامشروع از دیگر متهمان پرونده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دومین جلسه دادگاه گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه/ جلسه بعد 9 شهریور

پایان دومین جلسه دادگاه گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه/ جلسه بعد 9 شهریور